
Anulowanie części zamówienia - z winy dostawcy
Przeznaczenie pisma:
Otrzymałeś niepełne zamówienie od dostawcy? Zrezygnuj z pozostałej części zamówienia i poproś o fakturę jedynie za rzeczy, które otrzymałeś.
Uwagi:
Pozostałą część produktów możesz zamówić u innego dostawcy, który być może nie będzie miał problemów z dostawami.
Informacje techniczne:
Dokument tekstowy przeznaczony do edycji na własne potrzeby. Do edytowania pisma potrzebny będzie pakiet MS Office lub OpenOffice.
Miejsce złożenia pisma:
Pismo najlepiej przesłać faxem oraz listownie do dostawcy.
Miejsce zastosowania:
Przedsiębiorstwo
Słowa kluczowe:
rezygnacja z części zamówienia,brak części produktów - rezygnacja z zamówienia,anulowanie części zamówienia,rezygnacja z pewnych produktów w zamówieniu,rezygnacja z części zamówienia z winy dostawcy,brak części towaru - rezygnacja z zamówienia
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Zamówienia, reklamacje, itp
![]() |
Księga pocztowa - poczta wychodzącaAby nie pogubić się w wysyłanej korespondencji firmowej dobrze jest wprowadzić dokument - Księga pocztowa - poczta wychodząca . W księdze tej należy wprowadzać każdą korespondencję... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Ankieta ze skalą jakościKiedy chcesz sprawdzić jak Twój poziom usług odbierają kontrahenci i klienci - skorzystaj z rozwiązania jakim jest ankieta ze skalą jakości . |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Uznanie uzasadnionej reklamacjiProwadzisz sprzedaż oraz serwis urządzeń? Twój klient zgłosił problem, a ekipa serwisowa go naprawiła? Po naprawie okazało się, że reklamacja była uzasadniona? Poinformuj o tym swojego... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Protokół reklamacji - wzór ogólnyJest to ogólny wzór reklamacyjny - niezależnie od tego jaki towar chcesz zareklamować - ten wzór będzie odpowiedni. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Ocena pracownikaBy podnieść wydajność w pracy - należy przeprowadzać wewnętrzny audyt z wykonywanej pracy. Na podstawie audytu możesz ocenić pracownika. Ocena pracownika pozwoli Ci na określenie... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pismo - Informacja o nieprzyjęciu zwrotu towaruKontrahent zamówił u Ciebie towar i go odesłał do Ciebie nie podając konkretnej przyczyny? Twoja firma zrobiła wszystko zgodnie z umową oraz wysłała całe zamówienie? Możesz nie przyjąć... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Ankieta ze skalą ważnościAnkieta ze skalą ważności przeprowadzona wśród kontrahentów i klientów pozwoli Ci otrzymać informację - co tak na prawdę ma znaczenie dla osób, które obsługujesz. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Potwierdzenie zamówieniaJeżeli klient zamówił większą ilość wyrobów czy też produktów sprzedawanych przez Ciebie, a zamówienie będzie realizowane w kilku etapach - potwierdź przyjęcie zamówienia podając jeszcze... |
Zobacz | Pobierz |