
Anulowanie zamówienia oraz prośba o zwrot płatności
Przeznaczenie pisma:
Może przydarzyć się sytuacja - choć nie powinna - w której zostaniesz zmuszony do użycia dokumentu jakim jest Anulowanie zamówienia oraz prośba o zwrot płatności. Dokument przeznaczony jest dla osób, które dokonały zamówienia i płatności a chcą zrezygnować z danego produktu czy też usługi.
Informacje techniczne:
Pismo zapisane jest w postaci dokumentu tekstowego, który można od razu wydrukować i wypełnić ręcznie. Istnieje możliwość edycji dokumentu na własne potrzeby za pomocą aplikacji MS Office lub OpenOffice.
Miejsce złożenia pisma:
Wypełnione oraz podpisane pismo najlepiej przesłać faxem firmie, której to pismo dotyczy.
Dokument przeznaczy dla:
firmy
Miejsce zastosowania:
Przedsiębiorstwo
Słowa kluczowe:
anulowanie zamówienia,anulowanie realizacji zamówienia,zwrot płatności za zamówienie,rezygnacja z zamówienia i zwrot płatności,zwrot pieniędzy za zamówienie,
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Pisma Informacyjne
![]() |
List z okazji nowego rokuW celu podtrzymania dobrych relacji z kontrahentami miłym gestem jest wysłanie listu z podsumowaniem współpracy w kończącym się jak i najlepszymi życzeniami w zbliżającym się roku. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pismo do pracowników odnośnie diet i rozliczania wyjazdów służbowychPismo do pracowników odnośnie diet i rozliczania wyjazdów służbowych przeznaczone jest dla pracodawców, którzy w swojej firmie posiadają flotę pojazdów służbowych i chcą... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Informacja o otwarciu nowego lokaluNiezależnie czy jest to lokal gastronomiczny, czy punkt obsługi klienta (np. filia banku, czy przedsiębiorstwa produkcyjnego) - poinformuj swoich stałych i kluczowych klientów o otwarciu... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Ocena osoby ubiegającej się o pracęFormularz oceny osoby ubiegającej się o pracę stanowi dokument, który jest wypełniany w trakcie przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej. Później na podstawie oceny podejmowana jest... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pismo do pracowników odnośnie terminów urlopówPismo do pracowników odnośnie terminów urlopów przeznaczone jest dla przedsiębiorstw, które chcą zdecydowanie wcześniej wiedzieć kiedy pracownik chciałby iść na urlop. Pozwoli to... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Informacja o nowej siedzibie firmyJeżeli zmieniłeś adres siedziby firmy - poinformuj o tym swoich stałych kontrahentów aby nie było problemów z wysyłką faktur czy zamówień. W przypadku gdy nie udało Ci się przenieść... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Informacja o wygaśnięciu umowy o pracęUmowy o pracę mogą wygasać z różnych powodów - brak przedłużenia umowy podpisanej na czas określony, niespełnienie wymogów jakie były zawarte w umowie, etc. Niezależnie od tego jaki to... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Informacja o zmianie przedstawicielaJeżeli Twój dotychczasowy przedstawiciel handlowy na dany region (miasto) odchodzi na emeryturę - poinformuj dotychczasowych klientów, których obsługiwał o zmianie przedstawiciela. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pismo do pracownika odnośnie wyjaśnienia sprawy z klientemPismo do pracownika odnośnie wyjaśnienia sprawy z klientem wykorzystuje się w momencie, kiedy klient Twojej firmy złoży ewentualną skargę na Twojego pracownika, a Ty nie masz... |
Zobacz | Pobierz |