
Protokół reklamacji
Przeznaczenie pisma:
W przypadku kiedy zakupiony towar nie nadaję się do użycia - jest uszkodzony - należy złożyć reklamację. Do tego celu oprócz pisma reklamacyjnego niezbędny jest protokół reklamacji.
Informacje techniczne:
Pismo zapisane jest w postaci dokumentu tekstowego, który można od razu wydrukować i wypełnić ręcznie. Istnieje możliwość edycji (wypełnienia) dokumentu na własne potrzeby za pomocą aplikacji MS Office lub OpenOffice.
Miejsce złożenia pisma:
Protokół reklamacyjny należy sporządzić w dwóch egzemplarzach - jeden dla sprzedawcy a drugi dla klienta.
Miejsce zastosowania:
Przedsiębiorstwo
Słowa kluczowe:
protokół reklamacji,przyjęcie reklamacji,reklamacja,reklamacja na towar,zniszczony nowy towar,uszkodzony towar,reklamacja na towar
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Zamówienia, reklamacje, itp
![]() |
Żądanie potwierdzenia dostawyJeżeli gonią Cię terminy, a do wykonania swoich usług potrzebujesz innych materiałów, gdzie jesteś zależny od dostaw kontrahentów - przyda Ci się dokument Żądanie potwierdzenia... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Upomnienie z powodu nieuregulowania fakturyJeżeli Twój kontrahent nie uregulował faktury za wysłane mu towary lub wykonanie usługi - wyślij do niego upomnienie . |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Formularz zamówienia - standardowyStandardowy formularz zamówienia produktów. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Przeprosiny za omyłkowo wysłane wezwanie do zapłatyMoże się zdarzyć w każdej firmie sytuacja kiedy do stałego kontrahenta omyłkowo zostanie wysłane wezwanie do zapłaty. Czy to ze względu na pomyłkę w adresowaniu czy też system nie... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Nota korygującaNotę korygującą może wystawić tylko i wyłącznie nabywca towaru lub usługi, która służy w celu sprostowania błędu w fakturze. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pismo - Informacja o wstrzymaniu dostaw i rozwiązaniu umowyPodpisałeś kontrakt z firmą, która miała Cię zaopatrywać w określony towar? Po pierwszej dostawie okazało się, że nie spełnia on wymogów założonych w pierwotnej umowie? Zerwij umowę z... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Ankieta pomiaru zadowolenia klienta ISO 9001:2001Ankieta pomiaru zadowolenia klienta ISO 9001:2001 przeznaczona jest dla firm, które wprowadziły w swoich strukturach standaryzację według norm ISO 9001:2001. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Prośba o dostarczenie instrukcji przewozowychPodpisałeś umowę z firmą kurierską? Nie zależnie od tego czy jest to GLS, DHL, Siódemka, UPS czy DPD - każda z nich powinna dostarczyć Ci instrukcje przewozowe. Jeżeli jeszcze jej nie... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pismo - Informacja o chwilowym braku towaruKontrahent złożył w Twojej firmie zamówienie? Niestety cały towar został już wyprzedany a nie wiesz dokładnie kiedy będzie nowa dostawa? Wyślij do niego pismo z informacją o chwilowym... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Prośba o przedłużenie terminu dostawyMasz podpisane kontrakty na dostarczenie towarów? Niestety z przyczyn niezależnych od Ciebie nie możesz wywiązać się z terminów dostaw? Prześlij to pismo z prośbą o przedłużenie terminu... |
Zobacz | Pobierz |