
Przeprosiny za złe zachowanie na spotkaniu
Przeznaczenie pisma:
Kiedy miałeś spotkanie biznesowe i z niewyjaśnionych przyczyn Twoje zachowanie było niekulturalne - wypadałoby przeprosić o ile to nie zostało zrobione od razu. W tym celu posłuży dokument przeprosiny za złe zachowanie na spotkaniu.
Informacje techniczne:
Pismo zapisane jest w postaci pliku tekstowego, który można od razu wydrukować i wypełnić ręcznie. Istnieje możliwość edycji dokumentu na własne potrzeby za pomocą aplikacji MS Office lub OpenOffice.
Miejsce złożenia pisma:
Pismo z przeprosinami należy przesłać do wszystkich osób, które uczestniczyły w spotkaniu.
Dokument przeznaczy dla:
osoby fizycznej
Miejsce zastosowania:
Przedsiębiorstwo
Słowa kluczowe:
przeprosiny,wzór przeprosin,niekulturalne zachowanie,przeprosiny za złe zachowanie,przeprosiny za niekulturalne zachowanie,karygodne zachowanie,niewłaściwe zachowanie,
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Pisma Informacyjne
![]() |
Wezwanie do spełnienia świadczeniaWezwanie do spełnienia świadczenia można zastosować w przypadku gdy kontrahent pomimo spełnienia wszystkich warunków czy też formalności przez zamawiającego - nie wywiązał się z... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Informacja o zmianie przedstawicielaJeżeli Twój dotychczasowy przedstawiciel handlowy na dany region (miasto) odchodzi na emeryturę - poinformuj dotychczasowych klientów, których obsługiwał o zmianie przedstawiciela. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
List do sprzedawców - motywacyjnyW przypadku gdy sprzedaż Twoich wyrobów (artykułów) prowadzi grono sprzedawców - możesz zwiększyć ich motywację poprzez otwarty list do wszystkich sprzedawców. Każdy taki krok ze strony... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Karta działkiProwadząc biuro nieruchomości oprócz umowy o pośrednictwo w sprzedaży nieruchomości potrzebujesz m.in. formularz karta działki , która wypełniana jest przez osobę składającą ofertę... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Deklaracja o współpracy z przedsiębiorstwemKiedy jesteś w stanie świadczyć konkretne usługi, możesz zadeklarować swoją współpracę z konkretną firmą. Może to być potrzebne różnym przedsiębiorstwom, które starają się o różnego... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Podziękowanie dla klientaJeżeli jeden z Twoich klientów przysłał do Ciebie pochwałę dla jednego z Twoich pracowników - odpowiedz mu. W końcu rzadko kiedy się zdarza by klient pisemnie pochwalił pracownika.... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Skierowanie klienta do Agenta FirmyJeżeli prowadzisz tylko i wyłącznie produkcję produktów lub dystrybucję hurtową a otrzymałeś zamówienie kupna produktów - skieruj klienta do agenta, który prowadzi detaliczną dystrybucję... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Prośba o wykorzystanie części artykułuKiedy w jednym z wydawnictw został opracowany artykuł, który w całości lub części mógłby zostać wykorzystany w Twojej reklamie, broszurze czy w innym miejscu (tudzież artykuł na stronie... |
Zobacz | Pobierz |