
Reklamacja i zwrot uszkodzonego towaru
Przeznaczenie pisma:
Zamówiłeś produkty u kontrahenta. Część produktów została uszkodzona w trakcie transportu? Niezwłocznie poinformuj o tym kontrahenta. Opisz jakie towary zostały uszkodzone oraz jak wyglądają uszkodzenia.
Informacje techniczne:
Dokument tekstowy przeznaczony do edycji na własne potrzeby. Do poprawnej edycji pisma będzie potrzebny pakiet MS Office lub OpenOffice.
Miejsce złożenia pisma:
Pismo należy przesłać do kontrahenta, u którego został zamówiony towar.
Miejsce zastosowania:
Przedsiębiorstwo
Słowa kluczowe:
reklamacja na uszkodzony towar,zwrot uszkodzonego towaru w trakcie transportu,pismo reklamacyjne na towar,uszkodzone produkty z zamówienia,zwrot towaru,pismo reklamacyjne,
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Zamówienia, reklamacje, itp
![]() |
Zwrot zamówienia z powodu niemożności jego realizacjiZdarzają się sytuację kiedy nie masz możliwości zrealizować danego zamówienia. Czy to z powodu braku towaru, czy zupełnie z goła odmiennych problemów. W takich sytuacjach warto... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Ankieta ze skalą jakościKiedy chcesz sprawdzić jak Twój poziom usług odbierają kontrahenci i klienci - skorzystaj z rozwiązania jakim jest ankieta ze skalą jakości . |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Prośba o zezwolenie na wywieszenie reklamyJeżeli wynajmujesz budynek pod prowadzenie działalności gospodarczej i chcesz wywiesić reklamę firmy - musisz wystosować pismo z prośbą o zezwolenie na wywieszenie reklamy na... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Zapytanie o rabat od ceny wyrobów - hurtW przypadku kiedy zamierzasz nabyć w danej firmie większą ilość wyrobów a dopiero zaczynacie współpracę - nic nie stoi na przeszkodzie by nie spytać się o rabat ze względy na większą... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Formularz zamówienia - standardowyStandardowy formularz zamówienia produktów. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Nota korygującaNotę korygującą może wystawić tylko i wyłącznie nabywca towaru lub usługi, która służy w celu sprostowania błędu w fakturze. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Renegocjacja warunków umowy o ochronę osób i mieniaPismo - Renegocjacja warunków umowy o ochronę osób i mienia przeznaczone jest dla przedsiębiorstw, które mają już podpisane umowy o ochronę, a firmy konkurencyjne zachęcają do... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wezwanie do zapłatyJeżeli Twój kontrahent spóźnia się z płatnościami pomimo kontaktów telefonicznych z Twojej strony wyślij mu wezwanie do zapłaty . Jest to pierwsza oznaka, że sprawa może skończyć... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Żądanie potwierdzenia zdolności kredytowania i referencjiJeżeli złożył u Ciebie zamówienie kontrahent, z którym w przeszłości miałeś problemy związane z uregulowaniem płatności - zażądaj od niego informacji nt. zdolności kredytowych oraz... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Zwrot towaru z powodu pomyłki magazynieraKlient zamówił u Ciebie produkt a osoba odpowiedzialna za pakowanie paczek omyłkowo wysłała zły towar? W ponownej przesyłce umieść ten list z przeprosinami za zaistniałą sytuację. |
Zobacz | Pobierz |