
Rozwiązanie umowy ze względu na zmianę Regulaminu operatora Polkomtel dla Klientów Indywidualnych
Przeznaczenie pisma:
W przypadku kiedy operator, który świadczy dla Ciebie usługi telekomunikacyjne zmienia regulamin - istnieje możliwość jego wypowiedzenia ze względu na brak akceptacji nowego regulaminu. Do tego celu posłuży pismo Rozwiązanie umowy ze względu na zmianę Regulaminu operatora Polkomtel dla Klientów Indywidualnych.
Uwagi:
Sieć Polkomtel (Plus GSM) zmienia regulamin z dniem 01/07/2009 roku. Klienci posiadający telefon na abonament (tzw. Post Paid) mają prawo do wypowiedzenia umowy ze względy na zmianę Regulaminu nie ponosząc przy tym kar umownych za zerwanie umowy.
Informacje techniczne:
Pismo zapisane jest w postaci dokumentu tekstowego, który można od razu wydrukować i wypełnić ręcznie. Istnieje możliwość edycji (wypełnienia) dokumentu na własne potrzeby za pomocą aplikacji MS Office lub OpenOffice.
Miejsce złożenia pisma:
Wniosek można złożyć w Salonie Plusa (mPunkt), przesłać Faxem na nr Biura Obsługi Klienta lub listownie na adres korespondencyjny wskazany we wniosku.
Dokument przeznaczy dla:
osoby fizycznej
Miejsce zastosowania:
Polkomtel S.A.
Słowa kluczowe:
zmiana regulaminu wypowiedzenie umowy,wypowiedzenie umowy ze względu na zmianę regulaminu,wypowiedzenie umowy plus,plus wypowiedzenie umowy,rozwiązanie umowy z plus,zerwanie umowy z plus,plus gsm,plus,zmiana regulaminu plus,
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Plus
![]() |
Upoważnienie do odbioru karty SIM - Klient BiznesowyUpoważnienie do odbioru karty SIM przeznaczone jest dla osób prowadzących działalność gospodarczą i chcą otrzymać duplikat karty SIM, która uległa uszkodzeniu, zniszczeniu a do... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Reklamacja na wysokość rachunku - Klient BiznesowyKiedy otrzymałeś rachunek za telefon firmowy i jest wyższy od przewidywanego - może to być spowodowane doliczeniem pewnych usług czy też pakietów, których nie zamawiałeś. W takiej... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Prośba o rozłożenie rachunku - faktury - na raty - Klient BiznesowyPogarszająca się kondycja finansowa firmy oraz wysoki rachunek - niezależnie z jakiego powodu został tak "nabity" - może doprowadzić do tego, że nie będziesz w stanie opłacić faktury. W... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Upoważnienie do odbioru karty SIM - Klient IndywidualnyUpoważnienie do odbioru karty SIM przeznaczone jest dla osób fizycznych i chcą otrzymać duplikat karty SIM, która uległa uszkodzeniu, zniszczeniu a do odbioru wykorzystują... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Prośba o umorzenie odsetek za nieopłacone rachunki - Klient IndywidualnyProśba o umorzenie odsetek za nieopłacone rachunki jest przydatnym dokumentem dla osób, które dotknęły przejściowe problemy finansowe i z tego powodu nie miały możliwości opłacenia... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Rozwiązanie umowy - Klient BiznesowyGdy kończy się umowa o świadczenie usług telefonicznych a nie chcemy już więcej korzystać z oferty operatora - należy złożyć pisemne oświadczenie wolni. Proszę pamiętać, że okres... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wniosek o potwierdzenie możliwości przeniesienia numeru abonenta do sieciWniosek o potwierdzenie możliwości przeniesienia numeru abonenta do sieci przeznaczony jest dla osób posiadających telefon na abonament, które chcą przenieść swój nr telefonu z... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Korekta faktury za niezamówione usługiDostajesz fakturę i dziwisz się, że wyszczególniona jest usługa, z której rezygnowałeś? Takie sytuacje się przytrafiają. Jedynie co na to możesz poradzić to przygotować odpowiednie pismo... |
Zobacz | Pobierz |
- Media
- Operatorzy Telekomunikacyjni
- Orange Polska - Oferta Komórkowa
- Orange Polska - Oferta Stacjonarna
- Plus
- T-Mobile / ERA
- Play
- Netia
- UPC Polska
- Vectra
- DIALOG
- Multimedia Polska S.A.
- ASTER
- INEA
- TOYA
- Przedsiębiorstwa Energetyczne
- Przedsiębiorstwa Gazownicze
- Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej
- Przedsiębiorstwa Wodno-Kanalizacyjne
- Spółdzielnie mieszkaniowe
- Internet
- Telewizja
- więcej kategorii