
Rozwiązanie umowy ze względu na zmianę Regulaminu operatora Polkomtel dla Klientów Indywidualnych
Przeznaczenie pisma:
W przypadku kiedy operator, który świadczy dla Ciebie usługi telekomunikacyjne zmienia regulamin - istnieje możliwość jego wypowiedzenia ze względu na brak akceptacji nowego regulaminu. Do tego celu posłuży pismo Rozwiązanie umowy ze względu na zmianę Regulaminu operatora Polkomtel dla Klientów Indywidualnych.
Uwagi:
Sieć Polkomtel (Plus GSM) zmienia regulamin z dniem 01/07/2009 roku. Klienci posiadający telefon na abonament (tzw. Post Paid) mają prawo do wypowiedzenia umowy ze względy na zmianę Regulaminu nie ponosząc przy tym kar umownych za zerwanie umowy.
Informacje techniczne:
Pismo zapisane jest w postaci dokumentu tekstowego, który można od razu wydrukować i wypełnić ręcznie. Istnieje możliwość edycji (wypełnienia) dokumentu na własne potrzeby za pomocą aplikacji MS Office lub OpenOffice.
Miejsce złożenia pisma:
Wniosek można złożyć w Salonie Plusa (mPunkt), przesłać Faxem na nr Biura Obsługi Klienta lub listownie na adres korespondencyjny wskazany we wniosku.
Dokument przeznaczy dla:
osoby fizycznej
Miejsce zastosowania:
Polkomtel S.A.
Słowa kluczowe:
zmiana regulaminu wypowiedzenie umowy,wypowiedzenie umowy ze względu na zmianę regulaminu,wypowiedzenie umowy plus,plus wypowiedzenie umowy,rozwiązanie umowy z plus,zerwanie umowy z plus,plus gsm,plus,zmiana regulaminu plus,
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Plus
![]() |
Rozwiązanie umowy iPlus - Klient IndywidualnyJeżeli kończy się umowa o świadczenie usługi bezprzewodowego dostępu do internetu iPlus a nie chcemy jej przedłużać to należy przedstawić operatorowi pisemne oświadczenie woli. Proszę... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wniosek o potwierdzenie możliwości przeniesienia numeru abonenta do sieciWniosek o potwierdzenie możliwości przeniesienia numeru abonenta do sieci przeznaczony jest dla osób posiadających telefon na abonament, które chcą przenieść swój nr telefonu z... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Rozwiązanie umowy - Klient BiznesowyGdy kończy się umowa o świadczenie usług telefonicznych a nie chcemy już więcej korzystać z oferty operatora - należy złożyć pisemne oświadczenie wolni. Proszę pamiętać, że okres... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wniosek o przesłanie rachunku szczegółowego - bilinguZbyt wysoki rachunek jaki otrzymałeś od swojego operatora? Możesz zawsze poprosić o rachunek szczegółowy czyli tzw. billing . W tym celu wystarczy złożyć pismo wniosek o... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Prośba o umorzenie odsetek za nieopłacone rachunki - Klient BiznesowyProśba o umorzenie odsetek za nieopłacone rachunki jest przydatnym dokumentem dla firm, które zostały dotknięte przez kryzys finansowy co spowodowało problemy finansowe i z tego... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Rezygnacja z e-fakturyNie chcesz dostawać już rachunków w formie elektronicznej? Nic prostszego. Wystarczy zgłosić rezygnację z e-faktury . |
Zobacz | Pobierz |
- Media
- Operatorzy Telekomunikacyjni
- Orange Polska - Oferta Komórkowa
- Orange Polska - Oferta Stacjonarna
- Plus
- T-Mobile / ERA
- Play
- Netia
- UPC Polska
- Vectra
- DIALOG
- Multimedia Polska S.A.
- ASTER
- INEA
- TOYA
- Przedsiębiorstwa Energetyczne
- Przedsiębiorstwa Gazownicze
- Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej
- Przedsiębiorstwa Wodno-Kanalizacyjne
- Spółdzielnie mieszkaniowe
- Internet
- Telewizja
- więcej kategorii