
Obustronne zawieszenie linii telefonicznej
Przeznaczenie wniosku:
Nie potrzebujesz przez najbliższy czas korzystać z telefonu stacjonarnego a nie chcesz stracić numeru? Może nie chcesz utrzymywać telefonu gdzie chcesz korzystać z samej Neostrady? Zarówno w jednym jak i drugim przypadku rozwiązaniem jest Obustronne zawieszenie linii telefonicznej
Uwagi:
W przypadku blokady połączeń wychodzących opłata abonamentowa ulega pomniejszeniu. Maksymalny okres blokady połączeń wynosi 12 miesięcy.
Informacje techniczne:
Wniosek zapisany jest jako dokument tekstowy, który można otworzyć w popularnych pakietach biurowych takich jak MS Office, LibreOffice czy też OpenOffice i dokonać jego edycji na własne potrzeby. Masz możliwość wydrukowania od razu dokumentu oraz jego ręcznego wypełnienia.
Miejsce złożenia wniosku:
Wniosek należy złożyć w dowolnym Salonie Orange lub wysłać listem - najlepiej poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru - na adres korespondencyjny zawarty w piśmie.
Dokument przeznaczy dla:
osoby fizycznej
Miejsce zastosowania:
Orange Polska
Słowa kluczowe:
blokada telefonu,zablokowanie rozmów wychodzących,zawieszenie wykonywania połączeń,zawieszenie rozmów,blokada rozmów,zablokowanie telefonu
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Orange Polska - Oferta Stacjonarna
![]() |
Rozwiązanie umowy o korzystanie z usługi DSLKorzystasz z usługi dostępu do internetu DSL lecz nie chcesz przedłużać umowy? Możesz wypowiedzieć umowę korzystając z dokumentu - Rozwiązanie umowy o korzystanie z usługi DSL |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Reklamacja na działanie usługi dostępu do sieci telefonii stacjonarnej - Klient biznesowyReklamacja na działanie usługi dostępu do sieci telefonii stacjonarnej przeznaczona jest dla firm, które nie mogły korzystać z telefonu stacjonarnego na wskutek awarii z Orange... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wypowiedzenie umowy o Neostradę z Telefonem HD w ciągu 10 dniZgodnie z Kodeksem Cywilnym każdy konsument może odstąpić od umowy w terminie 10 dni od dnia jej podpisania, jeżeli umowa była zawierana na odległość (poza lokalem przedsiębiorstwa, np.... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wypowiedzenie usługi Telefon HD z zakończeniem umowyKiedy kończy Ci się umowa o świadczenie usługi Telefon HD- Internet + Telefon VoIP świadczona przez operatora Orange Polska S.A - dawniej Telekomunikacja Polska S.A. i nie chcesz jej... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Reklamacja na działanie usługi SDI TP - Klient BiznesowyReklamacja na działanie usługi SDI TP przeznaczona jest dla klientów biznesowych Orange Polska dawniej Telekomunikacji Polskiej , którzy posiadają usługę SDI , a do... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Rezygnacja z e-fakturyRezygnacja z e-faktury przeznaczona jest dla wszystkich osób - zarówno indywidualnych jak i firm, które chcą zrezygnować z otrzymywania faktury w formie elektronicznej z... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wniosek o rozłożenie na raty należności z tytułu kary za zerwanie umowyWniosek o rozłożenie na raty należności z tytułu kary za zerwanie umowy przeznaczony jest dla osób, które rozwiązały umowę z firmą Aster przed terminem jej zakończenia i... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Rozwiązanie umowy ze względu na zmianę regulaminuKiedy Twój operator - w tym przypadku Orange Polska - podnosi ceny na usługi stacjonarne - telefon, internet - w trakcie trwania umowy - możesz nie akceptować nowej propozycji. Wystarczy... |
Zobacz | Pobierz |
- Media
- Operatorzy Telekomunikacyjni
- Orange Polska - Oferta Komórkowa
- Orange Polska - Oferta Stacjonarna
- Plus
- T-Mobile / ERA
- Play
- Netia
- UPC Polska
- Vectra
- DIALOG
- Multimedia Polska S.A.
- ASTER
- INEA
- TOYA
- Przedsiębiorstwa Energetyczne
- Przedsiębiorstwa Gazownicze
- Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej
- Przedsiębiorstwa Wodno-Kanalizacyjne
- Spółdzielnie mieszkaniowe
- Internet
- Telewizja
- więcej kategorii