
Żądanie potwierdzenia zdolności kredytowania i referencji
Przeznaczenie pisma:
Jeżeli złożył u Ciebie zamówienie kontrahent, z którym w przeszłości miałeś problemy związane z uregulowaniem płatności - zażądaj od niego informacji nt. zdolności kredytowych oraz referencji od innych firm.
Uwagi:
W piśmie jest również zawarta informacja o możliwości dokonania przedpłaty na złożone zamówienie (od Ciebie zależy czy kwota przedpłaty ma pokrywać całą kwotę zamówienia czy np. część) oraz przesłaniu potwierdzenia dokonania płatności.
Informacje techniczne:
Pismo z żądaniem potwierdzenia zdolności kredytowania i referencji można od razu wydrukować i przesłać do kontrahenta, który złożył zamówienie. Można również edytować dokument (za pomocą pakietu MS Office lub OpenOffice) na własne potrzeby - np. podając dane firmowe, uzupełniając kwoty zamówienia oraz płatności, etc.
Miejsce złożenia pisma:
Pismo z żądaniem potwierdzenia zdolności kredytowania lub możliwości przedpłaty należy przesłać do kontrahenta, który złożył zamówienie oraz wcześniej miał problemy z dokonaniem terminowej płatności.
Miejsce zastosowania:
Przedsiębiorstwo
Słowa kluczowe:
Pismo z żądaniem potwierdzenia zdolności kredytowania lub możliwości przedpłaty,Żądanie potwierdzenia zdolności kredytowania i referencji,żądanie przedpłaty,żądanie referencji,żądanie informacji o zdolności kredytowania,wzór żądania przedpłaty,wzór żądania referencji,wzór żądania informacji o zdolności kredytowania
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Zamówienia, reklamacje, itp
![]() |
Pismo - Informacja o uszkodzonym towarze w zamówieniuOtrzymałeś uszkodzony towar, który zamawiałeś u kontrahenta? Niezwłocznie go o tym poinformuj - zaraz po jego otrzymaniu. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Upomnienie z powodu nieuregulowania fakturyJeżeli Twój kontrahent nie uregulował faktury za wysłane mu towary lub wykonanie usługi - wyślij do niego upomnienie . |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pismo - Informacja o otrzymaniu wadliwego wyrobu / reklamacjaZamówiłeś towar od kontrahenta, który później sprzedałeś? Klient, który kupił produkt zwrócił go z powodu usterki? Wyślij pismo reklamacyjne do kontrahenta. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Magazyn Przyjmie MPW przypadku kiedy prowadzisz działalność gospodarczą i posiadasz magazyn - przy każdym przyjęciu towaru niezbędne jest udokumentowanie tego faktu. Do tego celu posłuży formularz... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Przeprosiny za omyłkowo wysłane wezwanie do zapłatyMoże się zdarzyć w każdej firmie sytuacja kiedy do stałego kontrahenta omyłkowo zostanie wysłane wezwanie do zapłaty. Czy to ze względu na pomyłkę w adresowaniu czy też system nie... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Uznanie reklamacji i wymiana towaruTwój klient złożył reklamację na zakupiony u Ciebie produkt? Okazało się, że towar uszkodziła firma kurierska? Uznaj reklamację klienta oraz wyślij mu nowy produkt, a zwrotu kosztów za... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pocztowa Książka NadawczaJeżeli wysyłasz dużo listów poleconych lub lub paczek, a potrzebujesz mieć dowody nadania - ten dokument jest właśnie dla Ciebie - Pocztowa Książka Nadawcza . Już nie będziesz... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Potwierdzenie przyjęcia zamówienia i odmowa sprzedaży na kredytOtrzymałeś zamówienie od klienta? W zamówieniu prosi o sprzedaż na kredyt? Jeżeli firma nie preferuje takiego rodzaju płatności - poinformuj o tym swojego klienta. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Protokół reklamacjiW przypadku kiedy zakupiony towar nie nadaję się do użycia - jest uszkodzony - należy złożyć reklamację. Do tego celu oprócz pisma reklamacyjnego niezbędny jest protokół reklamacji . |
Zobacz | Pobierz |