
Żądanie potwierdzenia zdolności kredytowania i referencji
Przeznaczenie pisma:
Jeżeli złożył u Ciebie zamówienie kontrahent, z którym w przeszłości miałeś problemy związane z uregulowaniem płatności - zażądaj od niego informacji nt. zdolności kredytowych oraz referencji od innych firm.
Uwagi:
W piśmie jest również zawarta informacja o możliwości dokonania przedpłaty na złożone zamówienie (od Ciebie zależy czy kwota przedpłaty ma pokrywać całą kwotę zamówienia czy np. część) oraz przesłaniu potwierdzenia dokonania płatności.
Informacje techniczne:
Pismo z żądaniem potwierdzenia zdolności kredytowania i referencji można od razu wydrukować i przesłać do kontrahenta, który złożył zamówienie. Można również edytować dokument (za pomocą pakietu MS Office lub OpenOffice) na własne potrzeby - np. podając dane firmowe, uzupełniając kwoty zamówienia oraz płatności, etc.
Miejsce złożenia pisma:
Pismo z żądaniem potwierdzenia zdolności kredytowania lub możliwości przedpłaty należy przesłać do kontrahenta, który złożył zamówienie oraz wcześniej miał problemy z dokonaniem terminowej płatności.
Miejsce zastosowania:
Przedsiębiorstwo
Słowa kluczowe:
Pismo z żądaniem potwierdzenia zdolności kredytowania lub możliwości przedpłaty,Żądanie potwierdzenia zdolności kredytowania i referencji,żądanie przedpłaty,żądanie referencji,żądanie informacji o zdolności kredytowania,wzór żądania przedpłaty,wzór żądania referencji,wzór żądania informacji o zdolności kredytowania
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Zamówienia, reklamacje, itp
![]() |
Pismo - Informacja o nieprzyjęciu zwrotu towaruKontrahent zamówił u Ciebie towar i go odesłał do Ciebie nie podając konkretnej przyczyny? Twoja firma zrobiła wszystko zgodnie z umową oraz wysłała całe zamówienie? Możesz nie przyjąć... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Zwrot zamówienia z powodu niemożności jego realizacjiZdarzają się sytuację kiedy nie masz możliwości zrealizować danego zamówienia. Czy to z powodu braku towaru, czy zupełnie z goła odmiennych problemów. W takich sytuacjach warto... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wezwanie do zapłatyJeżeli Twój kontrahent spóźnia się z płatnościami pomimo kontaktów telefonicznych z Twojej strony wyślij mu wezwanie do zapłaty . Jest to pierwsza oznaka, że sprawa może skończyć... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pismo - Informacja o brakach w przesyłceSkładałeś zamówienie na części/towar/artykuły różne ? Nie ma znaczenia - w przypadku gdy brakuje jakichkolwiek pozycji z listy zamówienia. Sprzedawca mógł omyłkowo nie dołączyć tych... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pismo do przewoźnika dotyczące zwrotu towaruZamówione w Twojej firmie produkty wysyłasz firmami kurierskimi? Klient nie odbiera towaru? Zdajesz sobie zapewne sprawę, że za magazynowanie przesyłki przez firmę kurierską jest PŁATNE... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Skarga z powodu złej jakości towaruOtrzymałeś od kontrahenta niskiej jakości towar ? Jak do tej pory nie miałeś takich problemów? Wyślij pismo z informacją o niezadowoleniu z ostatniej dostawy. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Ocena pracownikaBy podnieść wydajność w pracy - należy przeprowadzać wewnętrzny audyt z wykonywanej pracy. Na podstawie audytu możesz ocenić pracownika. Ocena pracownika pozwoli Ci na określenie... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Odpowiedź na skargęJeżeli przytrafiło Ci się otrzymać skargę na jednego z pracowników - wypadałoby odpowiedzieć oficjalnym pismem do klienta, który ją złożyć oraz porozmawiać z pracownikiem na ten temat. |
Zobacz | Pobierz |