Żądanie potwierdzenia zdolności kredytowania i referencji
Przeznaczenie pisma:
Jeżeli złożył u Ciebie zamówienie kontrahent, z którym w przeszłości miałeś problemy związane z uregulowaniem płatności - zażądaj od niego informacji nt. zdolności kredytowych oraz referencji od innych firm.
Uwagi:
W piśmie jest również zawarta informacja o możliwości dokonania przedpłaty na złożone zamówienie (od Ciebie zależy czy kwota przedpłaty ma pokrywać całą kwotę zamówienia czy np. część) oraz przesłaniu potwierdzenia dokonania płatności.
Informacje techniczne:
Pismo z żądaniem potwierdzenia zdolności kredytowania i referencji można od razu wydrukować i przesłać do kontrahenta, który złożył zamówienie. Można również edytować dokument (za pomocą pakietu MS Office lub OpenOffice) na własne potrzeby - np. podając dane firmowe, uzupełniając kwoty zamówienia oraz płatności, etc.
Miejsce złożenia pisma:
Pismo z żądaniem potwierdzenia zdolności kredytowania lub możliwości przedpłaty należy przesłać do kontrahenta, który złożył zamówienie oraz wcześniej miał problemy z dokonaniem terminowej płatności.
Miejsce zastosowania:
Przedsiębiorstwo
Słowa kluczowe:
Pismo z żądaniem potwierdzenia zdolności kredytowania lub możliwości przedpłaty,Żądanie potwierdzenia zdolności kredytowania i referencji,żądanie przedpłaty,żądanie referencji,żądanie informacji o zdolności kredytowania,wzór żądania przedpłaty,wzór żądania referencji,wzór żądania informacji o zdolności kredytowania
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Zamówienia, reklamacje, itp
Anulowanie zamówienia - opóźnienie dostawyTwój kontrahent poinformował Cię o opóźnieniu w dostawie zamówionych przez Ciebie towarów? Stawia Cię to w niekorzystnej sytuacji? Zrezygnuj z zamówienia. |
Zobacz | Pobierz | |
Zwrot zamówienia z powodu niemożności jego realizacjiZdarzają się sytuację kiedy nie masz możliwości zrealizować danego zamówienia. Czy to z powodu braku towaru, czy zupełnie z goła odmiennych problemów. W takich sytuacjach warto... |
Zobacz | Pobierz | |
Pismo - Informacja o wysyłce towaruZaopatrujesz różne firmy w towary? Miłym gestem jest poinformowanie klienta, że zamówiony przez niego towar został już wysłany. |
Zobacz | Pobierz | |
Pismo - Informacja o chwilowym braku towaruKontrahent złożył w Twojej firmie zamówienie? Niestety cały towar został już wyprzedany a nie wiesz dokładnie kiedy będzie nowa dostawa? Wyślij do niego pismo z informacją o chwilowym... |
Zobacz | Pobierz | |
Protokół reklamacji - uszkodzenie fabryczneNabyłeś pewien produkt, który okazał się wadliwy? Uszkodzenie nie powstało na wskutek jego użytkowania, lecz w trakcie produkcji? Przygotuj sobie protokół reklamacji. |
Zobacz | Pobierz | |
Pismo - Informacja o uszkodzonym towarze w zamówieniuOtrzymałeś uszkodzony towar, który zamawiałeś u kontrahenta? Niezwłocznie go o tym poinformuj - zaraz po jego otrzymaniu. |
Zobacz | Pobierz | |
Przeprosiny za omyłkowo wysłane wezwanie do zapłatyMoże się zdarzyć w każdej firmie sytuacja kiedy do stałego kontrahenta omyłkowo zostanie wysłane wezwanie do zapłaty. Czy to ze względu na pomyłkę w adresowaniu czy też system nie... |
Zobacz | Pobierz | |
Anulowanie zamówienia - opóźnienie realizacjiZleciłeś firmę wykonanie usługi? W zleceniu był podany termin realizacji? Firma ma opóźnienia w realizacji? Zrezygnuj z zamówienia. Skorzystaj z oferty innej firmy. |
Zobacz | Pobierz |