![doc - Zg³oszenie problemu z zasiêgiem](http://opendoc.pl/templates/t2/gfx/doc.gif)
Zg³oszenie problemu z zasiêgiem
Przeznaczenie pisma:
Je¿eli masz ca³y czas problemy z zasiêgiem sieci Era, masz przerywane po³±czenia, problemy z nawi±zaniem ponownego po³±czenia - skorzystaj z pisma Zg³oszenie problemu z zasiêgiem.
Informacje techniczne:
Pismo zapisane jest w postaci dokumentu tekstowego, które mo¿na od razu wydrukowaæ i wype³niæ rêcznie. Istnieje mo¿liwo¶æ edycji (wype³nienia) pisma na w³asne potrzeby za pomoc± aplikacji MS Office lub OpenOffice.
Miejsce z³o¿enia pisma:
Pismo mo¿na z³o¿yæ osobi¶cie w Punkcie Obs³ugi Klienta, wys³aæ na adres wskazany w pi¶mie lub faksem.
Miejsce zastosowania:
Polska Telefonia Cyfrowa - T-Mobile / ERA
S³owa kluczowe:
reklamacja era,pismo z reklamacj± era,problem z zasiêgiem era,zasiêg era,era gsm,reklamacja do ery,reklamacja t-mobile,pismo z reklamacj± t-mobile,problem z zasiêgiem t-mobile,zasiêg t-mobile,t-mobile gsm,reklamacja do t-mobile,
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii T-Mobile / ERA
![]() |
Pe³nomocnictwo do reprezentowania firmy w T-MobilePe³nomocnictwo do reprezentowania firmy w T-Mobile przeznaczone jest dla firm, które chc± upowa¿niæ konkretn± osobê do reprezentowania interesów firmy w kontaktach z operatorem... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wniosek o roz³o¿enie na raty nale¿no¶ci z tytu³u kary za zerwanie umowyWniosek o roz³o¿enie na raty nale¿no¶ci z tytu³u kary za zerwanie umowy przeznaczony jest dla osób, które rozwi±za³y umowê z firm± Aster przed terminem jej zakoñczenia i... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Upowa¿nienie do odbioru karty SIM - Klient BiznesowyUpowa¿nienie do odbioru karty SIM przeznaczone jest dla osób prowadz±cych dzia³alno¶æ gospodarcz± i chc± otrzymaæ duplikat karty SIM, która uleg³a uszkodzeniu, zniszczeniu a do... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pismo o rozwi±zanie umowy - Telefon na abonament - Klient BiznesowyRozwi±zanie umowy sk³ada siê w celu zakoñczenia umowy o ¶wiadczenie us³ug telefonicznych (telefon na abonament) w sieci ERA. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pismo o rozwi±zanie umowy - Blueconnect - Klient BiznesowyNale¿y pamiêtaæ o tym, ¿e wiêkszo¶æ wypowiedzeñ nale¿y sk³adaæ do 30 dni przed up³ywem terminu na jaki zosta³a podpisana umowa. W przypadku gdy ten termin nie zostanie zachowany - umowa... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Zmiana danych fakturowychW przypadku kiedy posiadasz telefon na abonament i zmieni³y siê dane do wystawiania faktury, np. zmiana nazwiska, adres, - nale¿y poinformowaæ o tym operatora. Do tego celu s³u¿y dokument... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wniosek o zwrot nadp³aty na konto bankoweWniosek o zwrot nadp³aty na konto bankowe przeznaczony jest zarówno dla firm jak i przedsiêbiorstw, które posiadaj± nadp³atê za us³ugi telekomunikacyjne u operatora T-Mobile... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Upowa¿nienie do odbioru karty SIM - Klient IndywidualnyUpowa¿nienie do odbioru karty SIM przeznaczone jest dla osób fizycznych i chc± otrzymaæ duplikat karty SIM, która uleg³a uszkodzeniu, zniszczeniu a do odbioru wykorzystuj±... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pro¶ba o roz³o¿enie rachunku - faktury - na raty - Klient IndywidualnyCiê¿ka sytuacja finansowa oraz wysoki rachunek - niezale¿nie z jakiego powodu zosta³ tak "nabity" - mo¿e doprowadziæ do tego, ¿e nie bêdziesz w stanie op³aciæ faktury. W takiej sytuacji... |
Zobacz | Pobierz |
- Media
- Operatorzy Telekomunikacyjni
- Orange Polska - Oferta Komórkowa
- Orange Polska - Oferta Stacjonarna
- Plus
- T-Mobile / ERA
- Play
- Netia
- UPC Polska
- Vectra
- DIALOG
- Multimedia Polska S.A.
- ASTER
- INEA
- TOYA
- Przedsiêbiorstwa Energetyczne
- Przedsiêbiorstwa Gazownicze
- Przedsiêbiorstwa Gospodarki Komunalnej
- Przedsiêbiorstwa Wodno-Kanalizacyjne
- Spó³dzielnie mieszkaniowe
- Internet
- Telewizja
- wiêcej kategorii