![doc - Zg³oszenie problemu z zasiêgiem](http://opendoc.pl/templates/t2/gfx/doc.gif)
Zg³oszenie problemu z zasiêgiem
Przeznaczenie pisma:
Je¿eli masz ca³y czas problemy z zasiêgiem sieci Orange, masz przerywane po³±czenia, problemy z nawi±zaniem ponownego po³±czenia - skorzystaj z pisma Zg³oszenie problemu z zasiêgiem.
Informacje techniczne:
Pismo zapisane jest w postaci dokumentu tekstowego, które mo¿na od razu wydrukowaæ i wype³niæ rêcznie. Istnieje mo¿liwo¶æ edycji (wype³nienia) pisma na w³asne potrzeby za pomoc± aplikacji MS Office lub OpenOffice.
Miejsce z³o¿enia pisma:
Pismo mo¿na z³o¿yæ osobi¶cie w Punkcie Obs³ugi Klienta, wys³aæ na adres wskazany w pi¶mie lub faksem.
Miejsce zastosowania:
Polska Telefonia Komórkowa Centertel Sp. z o.o.
S³owa kluczowe:
reklamacja Orange,pismo z reklamacj± Orange,problem z zasiêgiem Orange,zasiêg Orange,Orange gsm,reklamacja do Orange,
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Orange Polska - Oferta Komórkowa
![]() |
Reklamacja na wysoko¶æ rachunku - Klient BiznesowyKiedy otrzyma³e¶ rachunek za telefon firmowy i jest wy¿szy od przewidywanego - mo¿e to byæ spowodowane doliczeniem pewnych us³ug czy te¿ pakietów, których nie zamawia³e¶. W takiej... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wniosek o potwierdzenie mo¿liwo¶ci przeniesienia numeru abonenta do sieciWniosek o potwierdzenie mo¿liwo¶ci przeniesienia numeru abonenta do sieci przeznaczony jest dla osób posiadaj±cych telefon pre-paid (tzw. "na kartê"), które chc± przenie¶æ swój nr... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wniosek o zwrot nadp³aty na konto bankoweWniosek o zwrot nadp³aty na konto bankowe przeznaczony jest zarówno dla firm jak i przedsiêbiorstw, które posiadaj± nadp³atê za us³ugi telekomunikacyjne u operatora Orange i chc±... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wniosek o biling za telefon stacjonarnySieæ Orange - PTK Centertel Sp. z o.o. do swojej oferty wprowadzi³a równie¿ us³ugê telefonii stacjonarnej. W przypadku gdy z niej korzystasz a rachunek, który otrzyma³e¶ wydaje Ci siê... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Rozwi±zanie umowy na abonament - przej¶cie na kartê - Klient BiznesowyJe¿eli koñczy Ci siê umowa na abonament w sieci Orange , jeste¶ klientem biznesowym i nie chcesz przed³u¿aæ umowy a chcesz zachowaæ numer - masz mo¿liwo¶æ przej¶cia na telefon na... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Rozwi±zanie umowy - Klient IndywidualnyW przypadku gdy koñczy siê umowa z operatorem a nie chcemy ju¿ jej przed³u¿aæ to nale¿y z³o¿yæ pisemne o¶wiadczenie woli o rezygnacji z us³ug sieci Orange. Nale¿y pamiêtaæ, ¿e okres... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pro¶ba o umorzenie odsetek za nieop³acone rachunki - Klient BiznesowyPro¶ba o umorzenie odsetek za nieop³acone rachunki jest przydatnym dokumentem dla firm, które zosta³y dotkniête przez kryzys finansowy co spowodowa³o problemy finansowe i z tego... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Rozwi±zanie umowy Business Everywhere - Klient IndywidualnyJe¿eli koñczy siê okres, na który zosta³a podpisana umowa dotycz±ca ¶wiadczenie us³ugi bezprzewodowego dostêpu do internetu - Business Everywhere, a nie chcemy ju¿ wiêcej korzystaæ z... |
Zobacz | Pobierz |
- Media
- Operatorzy Telekomunikacyjni
- Orange Polska - Oferta Komórkowa
- Orange Polska - Oferta Stacjonarna
- Plus
- T-Mobile / ERA
- Play
- Netia
- UPC Polska
- Vectra
- DIALOG
- Multimedia Polska S.A.
- ASTER
- INEA
- TOYA
- Przedsiêbiorstwa Energetyczne
- Przedsiêbiorstwa Gazownicze
- Przedsiêbiorstwa Gospodarki Komunalnej
- Przedsiêbiorstwa Wodno-Kanalizacyjne
- Spó³dzielnie mieszkaniowe
- Internet
- Telewizja
- wiêcej kategorii