Pismo - Informacja o wstrzymaniu dostaw i rozwiązaniu umowy
Przeznaczenie pisma:
Podpisałeś kontrakt z firmą, która miała Cię zaopatrywać w określony towar? Po pierwszej dostawie okazało się, że nie spełnia on wymogów założonych w pierwotnej umowie? Zerwij umowę z winy dostawcy.
Uwagi:
W przypadku niespełnienia przez dostawcę warunków umowy przysługuje Ci prawo do odszkodowań z tytułu roszczeń klientów.
Informacje techniczne:
Dokument tekstowy przeznaczony do edycji na własne potrzeby. Do edycji pisma potrzebny jest pakiet MS Office lub OpenOffice.
Miejsce złożenia pisma:
Pismo należy przesłać do kontrahenta, który dostarczał towar.
Miejsce zastosowania:
Przedsiębiorstwo
Słowa kluczowe:
zerwanie umowy z dostawcą,rozwiązanie umowy z dostawcą,rozwiązanie umowy z winy dostawcy,zerwanie umowy z winy dostawcy,niewłaściwy towar od dostawcy,zły towar od dostawcy
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Zamówienia, reklamacje, itp
Uznanie reklamacji i wymiana towaruTwój klient złożył reklamację na zakupiony u Ciebie produkt? Okazało się, że towar uszkodziła firma kurierska? Uznaj reklamację klienta oraz wyślij mu nowy produkt, a zwrotu kosztów za... |
Zobacz | Pobierz | |
Protokół reklamacji - wzór ogólnyJest to ogólny wzór reklamacyjny - niezależnie od tego jaki towar chcesz zareklamować - ten wzór będzie odpowiedni. |
Zobacz | Pobierz | |
Wezwanie do zapłatyJeżeli Twój kontrahent spóźnia się z płatnościami pomimo kontaktów telefonicznych z Twojej strony wyślij mu wezwanie do zapłaty . Jest to pierwsza oznaka, że sprawa może skończyć... |
Zobacz | Pobierz | |
Zwrot towaru z powodu pomyłki magazynieraKlient zamówił u Ciebie produkt a osoba odpowiedzialna za pakowanie paczek omyłkowo wysłała zły towar? W ponownej przesyłce umieść ten list z przeprosinami za zaistniałą sytuację. |
Zobacz | Pobierz | |
Ankieta ze skalą ważnościAnkieta ze skalą ważności przeprowadzona wśród kontrahentów i klientów pozwoli Ci otrzymać informację - co tak na prawdę ma znaczenie dla osób, które obsługujesz. |
Zobacz | Pobierz | |
Pismo - Informacja o wstrzymaniu dostaw z powodu nieprzestrzegania umowyTwój kontrahent nie przestrzega warunków umowy? Wstrzymaj dla niego dostawy. Wyślij do niego pismo z podaniem dokładnie powodu wstrzymania (opisz, który pkt. umowy jest łamany). Poproś o... |
Zobacz | Pobierz | |
Uznanie uzasadnionej reklamacjiProwadzisz sprzedaż oraz serwis urządzeń? Twój klient zgłosił problem, a ekipa serwisowa go naprawiła? Po naprawie okazało się, że reklamacja była uzasadniona? Poinformuj o tym swojego... |
Zobacz | Pobierz | |
Przeprosiny za omyłkowo wysłane wezwanie do zapłatyMoże się zdarzyć w każdej firmie sytuacja kiedy do stałego kontrahenta omyłkowo zostanie wysłane wezwanie do zapłaty. Czy to ze względu na pomyłkę w adresowaniu czy też system nie... |
Zobacz | Pobierz | |
Zapytanie o rabat od ceny wyrobów - hurtW przypadku kiedy zamierzasz nabyć w danej firmie większą ilość wyrobów a dopiero zaczynacie współpracę - nic nie stoi na przeszkodzie by nie spytać się o rabat ze względy na większą... |
Zobacz | Pobierz |