![doc - Potwierdzenie przyjęcia zamówienia i odmowa sprzedaży na kredyt](http://opendoc.pl/templates/t2/gfx/doc.gif)
Potwierdzenie przyjęcia zamówienia i odmowa sprzedaży na kredyt
Przeznaczenie pisma:
Otrzymałeś zamówienie od klienta? W zamówieniu prosi o sprzedaż na kredyt? Jeżeli firma nie preferuje takiego rodzaju płatności - poinformuj o tym swojego klienta.
Uwagi:
Zamieść informację o preferencjach formy płatności. Nie realizuj zamówienia do momentu aż klient nie potwierdzi formy płatności.
Informacje techniczne:
Dokument tekstowy przeznaczony do edycji na własne potrzeby. Do edycji pisma będzie potrzebny pakiet MS Office lub OpenOffice.
Miejsce złożenia pisma:
Pismo należy przesłać do klienta, który złożył zamówienie na towar.
Dokument przeznaczy dla:
firmy
Miejsce zastosowania:
Przedsiębiorstwo
Słowa kluczowe:
potwierdzenie zamówienia,odmowa sprzedaży na kredyt,potwierdzenie zamówienia i odmowa sprzedaży na kredyt,brak akceptacji sprzedaży na kredyt,brak kredytowania zakupów,potwierdzenie przyjęcia zamówienia,
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Zamówienia, reklamacje, itp
![]() |
Protokół reklamacjiW przypadku kiedy zakupiony towar nie nadaję się do użycia - jest uszkodzony - należy złożyć reklamację. Do tego celu oprócz pisma reklamacyjnego niezbędny jest protokół reklamacji . |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Oświadczenie pracownika o numerze konta bankowegoOświadczenie pracownika o numerze konta bankowego przeznaczone jest dla pracowników, którzy otrzymują wynagrodzenie na konto bankowe oraz zmienili konto (np. przeszli do innego... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Zwrot zamówienia z powodu niemożności jego realizacjiZdarzają się sytuację kiedy nie masz możliwości zrealizować danego zamówienia. Czy to z powodu braku towaru, czy zupełnie z goła odmiennych problemów. W takich sytuacjach warto... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Księga pocztowa - poczta przychodzącaKażda firma, która chce być uważana za dobrze zorganizowaną - powinna posiadać dokument jakim jest Księga pocztowa - poczta przychodząca . W księdze tej należy odnotowywać każdą... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Anulowanie zamówienia - opóźnienie dostawyTwój kontrahent poinformował Cię o opóźnieniu w dostawie zamówionych przez Ciebie towarów? Stawia Cię to w niekorzystnej sytuacji? Zrezygnuj z zamówienia. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pismo reklamacyjne i zwrot zakupionego towaruZamówiłeś pewne produkty, które okazały się gorsze od przesłanej specyfikacji technicznej oraz przekazanych próbek? Złóż pismo reklamacyjne z informacją o zwrocie przesłanego towaru. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Anulowanie części zamówienia - z winy dostawcyOtrzymałeś niepełne zamówienie od dostawcy? Zrezygnuj z pozostałej części zamówienia i poproś o fakturę jedynie za rzeczy, które otrzymałeś. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Uznanie reklamacji i wymiana towaruTwój klient złożył reklamację na zakupiony u Ciebie produkt? Okazało się, że towar uszkodziła firma kurierska? Uznaj reklamację klienta oraz wyślij mu nowy produkt, a zwrotu kosztów za... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Przeprosiny za omyłkowo wysłane wezwanie do zapłatyMoże się zdarzyć w każdej firmie sytuacja kiedy do stałego kontrahenta omyłkowo zostanie wysłane wezwanie do zapłaty. Czy to ze względu na pomyłkę w adresowaniu czy też system nie... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Ankieta ze skalą ważnościAnkieta ze skalą ważności przeprowadzona wśród kontrahentów i klientów pozwoli Ci otrzymać informację - co tak na prawdę ma znaczenie dla osób, które obsługujesz. |
Zobacz | Pobierz |