
Wniosek o rozwiązanie umowy Neostrada TP z winy Orange Polska
Przeznaczenie wniosku:
Wniosek o rozwiązanie umowy Neostrada TP z winy Orange Polska przeznaczony jest dla abonentów Orange Polska, którzy z powodów technicznych - niezależnych od abonenta - oraz takich, których operator nie jest w stanie wyeliminować - nie mogą korzystać z dostępu do internetu z winy operatora.
Uwagi:
Należy pamiętać, że musi być podstawa do rozwiązania umowy ze względu na tzw. "BMT" - Brak Możliwości Technicznych. Takowa informacja pojawia się w odpowiedzi na zgłoszenie niedziałającej usługi, jeżeli faktycznie monter stwierdzi, że nie ma możliwości na poprawę sytuacji.
Informacje techniczne:
Rozwiązanie umowy o Neostradę zapisane jest jako dokument tekstowy, który można edytować na własne potrzeby za pomocą aplikacji biurowych takich jak MS Office, LibreOffice lub OpenOffice. Pismo można również od razu wydrukować i wypełnić ręcznie swoimi danymi.
Inne:
Pamiętaj aby zachować potwierdzenie złożenia wypowiedzenia.
W przypadku:
1. Wysyłki listownie - najlepiej wypowiedzenie nadać listem poleconym a dowód nadania zachować.
2. W przypadku złożenia w Salonie Orange - przygotować wypowiedzenie w dwóch egzemplarzach, jeden dla salonu, drugi z pieczęcią salonu oraz podpisem pracownika potwierdzającego złożenie rezygnacji zachować dla siebie.
Miejsce złożenia wniosku:
Wniosek można złożyć w Salonach Orange. Istnieje możliwość wysłania faxem lub listownie na adres wskazany w piśmie.
Dokument przeznaczy dla:
osoby fizycznej
Miejsce zastosowania:
Orange Polska
Słowa kluczowe:
zerwanie umowy neostrada,zerwanie umowy o internet z winy tp,z winy telekomunikacji nie działa internet,wzór zerwania umowy neostrady,wniosek o zerwanie umowy neostrada,neostrada tp wniosek o zerwanie umowy,wypowiedzenie umowy internet orange,brak możliwości technicznych neostrada,bmt neo,bmt neostrada,
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Orange Polska - Oferta Stacjonarna
![]() |
Odblokowanie połączeń - anulowanie blokadyW przypadku gdy założyliśmy blokadę na połączenia wychodzące na telefonie stacjonarnym, a chcemy znów mieć możliwość dzwonienia należy złożyć pismo o cofnięcie, anulowanie blokady. O ile... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Sprawdzenie warunków technicznych dla DSL TP - Klient BiznesowyGdy zamierzasz podpiąć do firmy internet - sprawdź dokładnie wszystkie oferty. Po wybraniu - sprawdź czy wybrana przez Ciebie opcja będzie działała na Twojej lokalizacji. Dotyczy się to... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wypowiedzenie umowy o FunPack z zachowaniem usługi TV w ciągu 10 dniWypowiedzenie umowy o FunPack z zachowaniem usługi TV w ciągu 10 dni skierowany jest dla osób, które chcą wypowiedzieć umowę o FunPack z zachowaniem usługi Neostrady oraz Telewizji... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wypowiedzenie umowy o Neostradę zgodnie z regulaminemZgodnie z aktualnymi promocjami obowiązującymi w Telekomunikacji Polskiej S.A. istnieje możliwość wypowiedzenia umowy o świadczenie usługi Neostrada TP w terminie 30 dni od dnia aktywacji... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wypowiedzenie umowy o Neostradę z Telefonem HD w ciągu 10 dniZgodnie z Kodeksem Cywilnym każdy konsument może odstąpić od umowy w terminie 10 dni od dnia jej podpisania, jeżeli umowa była zawierana na odległość (poza lokalem przedsiębiorstwa, np.... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Rozwiązanie umowy Neostrada TP dla firmNie chcesz dalej korzystać z Neostrady w swojej firmie a do tego kończy Ci się umowa? Nie przegap wypowiedzenia, gdyż umowa ulegnie automatycznemu przedłużeniu na okres 6 mc. Aby... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Rozwiązanie umowy ze względu na zmianę regulaminuKiedy Twój operator - w tym przypadku Orange Polska - podnosi ceny na usługi stacjonarne - telefon, internet - w trakcie trwania umowy - możesz nie akceptować nowej propozycji. Wystarczy... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wypowiedzenie usługi FunPack z zakończeniem umowyKiedy kończy Ci się umowa o świadczenie usługi FunPack - Internet + Telefon + Telewizja świadczona przez operatora Orange Polska S.A - dawniej Telekomunikacja Polska S.A. i nie chcesz jej... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Reklamacja na działanie usługi dostępu do sieci telefonii stacjonarnej - Klient indywidualnyReklamacja na działanie usługi dostępu do sieci telefonii stacjonarnej przeznaczona jest dla osób, które nie mogły korzystać z telefonu stacjonarnego na wskutek awarii z winy... |
Zobacz | Pobierz |
- Media
- Operatorzy Telekomunikacyjni
- Orange Polska - Oferta Komórkowa
- Orange Polska - Oferta Stacjonarna
- Plus
- T-Mobile / ERA
- Play
- Netia
- UPC Polska
- Vectra
- DIALOG
- Multimedia Polska S.A.
- ASTER
- INEA
- TOYA
- Przedsiębiorstwa Energetyczne
- Przedsiębiorstwa Gazownicze
- Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej
- Przedsiębiorstwa Wodno-Kanalizacyjne
- Spółdzielnie mieszkaniowe
- Internet
- Telewizja
- więcej kategorii